sobota, 28 października 2017

Florystyka funeralna czyli stroiki na groby

 
W tym roku postanowiłam sama wykonać stroiki na groby najbliższych. Wykorzystałam naturalny  podkład z cisu, świerka pospolitego, świerka srebrnego, jałowca, tui. W niektórych użyłam sztucznych kwiatów, chociaż lepiej podobają mi się żywe. Może są skromne, ale mi się takie podobają, bo nie lubię zbyt przeładowanych. Satysfakcja olbrzymia tylko żal, że z roku na rok coraz więcej ich przybywa :(







 
Wykonałam też stroiki z naturalnych materiałów:
 
 
 
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stroiki wykonałaś. Ja właśnie też robię ozdobę z tej okazji ale całą ze sztucznych materiałów bo zostanie na grobie na dłużej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, a do tego samodzielnie wykonane więc piękne podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindos, muito lindos. Feliz semana. Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń