środa, 8 lutego 2012

Getry na drutach


Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłam, że moda powraca. Teraz znów przyszła moda na szydełkowe kołnierzyki ( o nich w przyszłym poście) ,tuniki, żakardy, długie swetry i getry. Pamiętam, ze to właśnie było modne w czasach mojego dzieciństwa. Do getrów nosiło się robione na drutach krótkie wełniane getry nakładane na łydki. Toteż chcąc być modna ;D ( a bardziej z tego powodu, że moje zapasy włóczek się uszczupliły i czekam na nowe ;), odkurzyłam swoje druty i zrobiłam sobie takowe. Poszło na nich 1 motek i troszeczkę z drugiego motka włóczki, która została mi  z pierwszego swetra jaki w życiu zrobiłam. Wzór pochodzi z gazetki Mała Diana Szale i skarpety zeszyt 2 z 2006 r., a to zbliżenie wzoru ( rety, jak trudno się fotografuje swoje nogi ;D
A tymczasem na szydełko wrzuciłam coś letniego, nie przepadam za zimą, więc może jak zacznę robić coś na lato to szybciej przyjdzie wiosna, bo ja już mam dość tych mrozów. No cóż temu strachowi, z takim wyposażeniem to chyba mrozy  nie straszne ;D (zdjęcie zrobione w mieście)


14 komentarzy:

  1. super !!!
    do botków w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, moda wraca i getry też. Wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane geterki Ci wyszły. A moda, zatacza koło, tyle, że stare-nowe często nosi się inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane geterki Ci wyszły. a moda, no cóż zatacza koło.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne getry poczyniłaś, ja pamiętam z mojego dzieciństwa, ale takie kolorowe z pomponami, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, to prawda moda powraca

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i bardzo ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O bardzo fajne i cieplutkie ocieplacze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Czarodziejko piekne chcialabym takie posiadac na mrozy w sam raz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Getry świetne.W sumie to moda non stop kręci się wokół włóczek bo to szydełkowe wyroby są modne i teraz szał na swetry ,getry i wiele innych dodatków.Uwielbiam szał drutowania i szydełkowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń