niedziela, 30 stycznia 2011

Pergaminowy ATC i wyróżnienia

Dziś zaprezentuję jedną z zaległych prac tj. ATCiaka na wymiankę z forum pergaminart.pl. Tematem były bajki. Bardzo piękny i wdzięczny temat, który pozwolił powrócić nam do czasu dzieciństwa. Ja mam to szczęście, że dzięki kontaktowi z dziećmi, na co dzień mogę przebywać w świecie bajek i baśni, a moje maluchy chętnie ich słuchają. Nie mam swojej ulubionej, dlatego miałam spory dylemat, którą bajkę wybrać, ostatecznie zdecydowałam się na Małą syrenkę. A jaka jest Wasza ulubiona bajka/ baśń?
 
 W minionym tygodniu spotkała mnie też przyjemna rzecz. Za swój blog otrzymałam bowiem wyróżnienia od Iwonki i od biety  witam Was  w gronie obserwatorów i dziękuję Wam bardzo za te nagrody. To miłe, że podoba się Wam mój blog i moje prace. Jedną z zasad jest to aby przyznać wyróżnienie kolejnym blogom, jest to trudne bo większość blogów już to wyróżnienie posiada, a część blogowiczek wyróżnień sobie nie życzy i tą decyzję trzeba uszanować, Dlatego ja przyznaje to wyróżnienie wszystkim obserwowanym przeze mnie blogom. A na razie wracam do szydełkowania i frywolitkowania.  

4 komentarze:

  1. Asiu moja ulubioną znasz..."Królewna... i 7 krasnoludków". Cieszę się z twojego wyróżnienia... każdy chyba lubi być doceniony... A jak robi coś co jest dostępne publicznie to powinien być w jednakowym stopniu przygotowany na pozytywne jak i negatywne opinie... Pozdrawiam i miłego nitkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie bardzo duzo bajek, nie mam takiej jednej ulubionej.
    Bardzo ladny jest Twoj ATCiaczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam jednej ulubionej, ale w dzieciństwie czytałam głównie Baśnie Andersena :)
    Karteczka z syrenką jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo masz rację. Jolu, bean dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń