sobota, 15 stycznia 2011

Kolejny sweter "uszyty" na drutach


Spotykam się z Wami dopiero dzisiaj, bo kończący tydzień był  dla mnie bardzo pracowity w pracy i na wirtualne życie nie było już czasu. Był też dla mnie bardzo radosny, bo dowiedziałam się, że dziecko, które pod moją opieką wykonało pracę, w konkursie plastycznym zajęło II miejsce, cieszę się bardzo bo to już 3 dziecko od września czyli odkąd pracuje, które zdobyło jakieś laury ( do tej pory było pierwsze miejsce i wyróźnienie). Nie było też czasu na robótki, dlatego pokażę jedną ze starszych prac - sweter, który został wykonany jako drugi w mojej robótkowej karierze( zaraz po debiucie ze swetrem różowym). Mam do niego duży sentyment, bo to był mój  mały projekt. Wymarzyłam sobie bowiem sweter z kapturem, znalazłam schemat wzoru, którym wykonany jest sweter i powstało to co widać na załączonych obrazkach. U góry widzicie przód. Poniżej tył:
a tu zbliżenie wzoru:
Pamiętam, że był wykonany z Oliwii, ale ile poszło kłębków to niestety przypomnieć sobie nie mogę.
A póki co wracam do dziergania "drutowej" tajemnicy.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny sweterek pomimo że stary,a wcale tego po nim nie widać,Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest. Od razu rzuciłaś się na duży i trudny projekt.
    Gratuluję sukcesów w pracy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nadzwyczajnych sukcesów w pracy! Tak trzymaj!
    Lubisz wyzwania, skoro wybrałaś tak trudny projekt.Ten sweter dalej ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweter. Gratulacje dla Twojej uczennicy i przede wszystkim dla Ciebie. Dobra z Ciebie nauczycielka-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń