niedziela, 19 grudnia 2010

Świąteczne ATCiaki


W tym roku nie robiłam kartek świątecznych. Raz, że czasu brak, a poza tym zostało mi sporo kartek z zeszłego roku ( dla przypomnienia pokażę je w kolejnych postach). Jedyne świąteczne akcenty jakie pojawiły się w moich tegorocznych pracach to ATCiaki czyli małe karteczki jakie zrobiłam na wymiankę na forum pergaminart.pl. Jedna z bałwankiem, a druga ze śnieżynkami.


W między czasie dowiedziałam się też, że albumy już dotarły do małych adresatów z Marzycielskiej Poczty i bardzo się podobały. U Was już pewnie przygotowania do świąt idą pełną parą? Ja osobiście postanowiłam te święta spędzić inaczej, zatrzymać się w tym biegu, przemyśleć wiele spraw, zastanowić nad życiem. To będą inne święta, wiem to na pewno. Nie będzie potraw wigilijnych przygotowanych przez mamę ( ugotuję tylko barszczyk - jedyną potrawę ,którą mama może spróbować), wspólnych kolęd, ale wcale nie muszą być smutne, bo będzie mama ( a przecież mogło być inaczej) i to jest  dla mnie najcenniejsze. Jako, że w pracy mam urlop do końca roku, więc chcę poświęcić też ten czas na zaległe robótki, więc zapraszam na bloga, bo jak nic nie stanie na drodze moim planom to myślę, że będzie co oglądać ;) 
 

2 komentarze:

  1. Troszkę zazdroszczę Ci takich spokojnych, "innych" Świąt - wyciszenie chyba każdej z nas jest potrzebne ;)
    Karteczki prześliczne, zwłaszcza bałwanek - jest taki radosny, że patrząc na niego od razu mam uśmiech na twarzy :D
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem ze swieta "wyciszone" nie sa wcale naszym marzeniem ale sa sytuacje ktore nas do tego zmuszaja. Mimo ze bedzie trojka moich dzieci i ziec, i powinno byc wesolo to jednak czegos mi brak....ale cieszmy sie z tego co mamy.
    Zycze Ci Asiu pogodnych swiat, mimo wszystko...
    i czekam na Twoje dziela.

    OdpowiedzUsuń