piątek, 1 października 2010

Witam w Zaczarowanym zakątku

To już moje trzecie podejście do pisania bloga, różnego rodzaju problemy techniczne sprawiły, że wciąż muszę zaczynać od początku. Był już nawet moment , że chciałam zrezygnować. Dałam sobie czas na przemyślenie, ale wciąż czegoś mi brakowało. Może tego kontaktu z internetową społecznością, wymiany poglądów na temat wykonanych prac… nie wiem, czegoś brakowało i już . Dlatego narodził się Zaczarowany zakątek. Tak jak poprzednio będzie to blog o moich pasjach. Jednak nie tylko o szydełku, haftach, technice pergaminowej, hafcie matematycznym, ale także o mojej pasji czytania książek, przyrodzie i tym wszystkim z czym będę sie chciała z Wami podzielić…  Witam, więc wszystkich w Zaczarowanym zakątku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz